hur orkar jag?

Krypa ner i sängen var det? yeeah right!

Sånt hade man ju inte tid med, la huvudet på kudden och insåg med en gång att så här kan jag ju fan inte göra? Upp och plugga röven av dig moa! Du går sista året är 49 dagar kvar till studenten, hallå!? Inte ska jag sabba det nu! Det är tillräckligt värdelöst att du är hemma idag!! Så stängde genast av tv, körde på musiken på (nästan högsta volym, har ju huvudvärk ^^ ) Och öste sönder!
Nu är det mesta klart och jag sitter och är arg på mig själv, istället för glad som jag kanske borde vara. Detta tog mig inte lång tid alls när jag kom igång, typ två timmar... Varför har jag dratt ut på det? Man mår ju bara kasst då?
Nej nu ska jag rycka upp mig, tigga pengar av mamma och gå ner och sola!
Så de så,
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0