hoppsanhejsan

Vilken grym dag helt enkelt! Började med att jag försov mig två timmar? yey! Så kul! Typ skynda skynda! Vi skulle ju ha projektmässa idag på morgonen, och jag hade stallet, så slängde på lite smink och lite mat och iväg i min super söta äckliga bil till stallet, gav odjuren mat och åkte vidare in mot skolan, hann allt med de jag skulle + lite till ^^
Sen bar det av till donken och käka äckel mat och sen i full fart, bokstavligen talat full fart mot göteborg! Väl framme var de super fint väder och det var ju toppen, vi yra inte runt allt för farligt, körde ju aldrig fel i vare fall, även fast de inte var helt lagligt hela vägen... 
Väl framme insåg vi att de var vi och pensionärerna, dom va coola dom med, men dom åt upp alla bullar -.- suck! Var iofs en klass till där ifrån Borås, varav ngr killar gav oss en äcklig lapp ute på parkeringen sen.. Suck, svårt att se så bra ut som vi gör lix x )

Nämen postkods miljonären var gryyyyymt kul, har mängder med bilder, men glömde kameran i km's bil, suck&stön! Richard Sjöberg var ju grymt fin ! Finare än på tv, trevlig också ! Blir att åka dit nästa vecka också, fast till ett annat program, vi var så snygga så dom ville ha oss i publiken igen ^^
Jag och Kajsa var med på bild ganska mycket tror jag ^^ Så kolla den 21 maj och 22 maj, så får ni se ngr läckerbitar på tv rutan!

Vart i stallet också, ovanligt va?

Nu blire plugg för hela slanten, eller...? Kanske ändrade planer där ;) INGET GREYS IDAG! VAD ÄR DETTA!?! Har iofs sett avsnittet på datorn, så fine jag överlever (a)

Inget har orkat läsa så här långt, de kan jag nästan slå vad om? Kanske ngr miffon ifrån klassen, har jag fel? Tänkte iafl säga att, TURKIET HÄR KOMMER VIIIIIIIIII! Snart iafl (A)


Bild ifrån vårt extremt grymma projektarbete!


Vi hitta en cool bil! ^^


Jag framme på postkodsmojjen, vet att ni älskar't


Min kajsa, sötast, eller hur? ;)

Det var fan snökaos i gbg?

Mer bilder ifrån studion m.m. kommer imrn,
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0