hard work work!

Sitter på pappas jobb, ska städa strax tänkte jag. Har gjot klart svenska talet yeeey!
Satt ute och plugga förut, jag är allergisk mot sol :( Väldigt känslig i vare fall... Inte att jag blir lite röd sådär, utan jag blir röd, jätte röd! Men försvinner ganska snabbt.. Har som tur är tabletter emot detta, som är köpta i Thailand för övrigt ;) Som tar bort mitt solexem helt, så jag kmr klara mig i turkiet :D

FICK TILLBAKA PÅ SKATTEN IDAG OCKSÅ!!! Mycket pengar också! :O
Pappa skulle betala min turkiet resa, men jag sa faktiskt till honom, att nej du pappa, vet du vad? Det där kan jag betala själv! ;) Känns faktiskt konstigt.. Innan jag fick veta det med skatten sa jag till pappa att jag bara vill låna pengar inte få dom. Jag tror det har ngt med att känna att man kan ta ansvar för sig själv? Vuxenpoäng lr hur? Mycket också!! Känner verkligen att jag inte vill att dom ska betala för mig längre... I'm growing up...

Nej nu ska jag städa här, ser ut som bare den! Men tack för de, för de betyder lön på mitt konto!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0