godmorgon?

Har nyligen stigit upp ur sängen, var ju iofs och gav hästarna käk i morse, men sen var det raka vägen i sängen igen, eller rak och rak... Var ganska snurrig så direkt rak var den väl inte.
Vaknade ju självklart med migrän idag igen, värre än någonsin (blir värre och värre för varje dag) Skulle bokat tid hos doktorn idag, men sov bort den tiden -.- Så imrn blir det att ringa farbror doktorn.
Skulle ju jobbat idag, men det blev inställt, tack ! Behöver verkligen få återhämta mig lr nått, samt tagga inför jobbet i morgon.
Åkte en svänga till skeppan igår kväll, även fast huvudet var som de var.
Men vem kunde sitta inne en sådan dag?
Blev inte så många kort igår, för jag och min mobil var inte kompisar igår, inte alls faktiskt... Men ija och Josse tog en del kort, så ha koll på fejjan :)
Malins kommentar igår var bäst:
Vi pratade om hur ett sånt stort skepp kunde flyta egentligen, det som är på en av bilderna. Då sa malin,
Men det fattar ni väl, det är ju propellerna! Mitt svar tillbaka, men malin vad händer när dom stänger av motorerna då? Hahaha.. Det var nog dagens bästa faktiskt ^^
Nu ska jag krypa ner i min mysiga säng igen,
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0