godmorgon!

Hinner slänga ihop ett inlägg innan jag pyser till skolan, np i svenska idag. nervöst.


Tänkte bara säga det att folk åsikter kan ändras så fort, folk kan helt plötsligt ändra sin uppfattning om någonting, både till de positiva och de negativa, jag hoppas inte du har ändrat din till de negativa. Det orkar jag inte just nu. Jag behöver dig. Faktiskt det gör jag. Sen finns de dom där inte önskar ngt hellre än att ändra åsikt, ändra din stil ändra ditt sätt att möta dina medmänniskor.

Förresten, under mina få veckor som är kvar till studenten kommer amanda johansson greja med blogg designen. Så rätt som det är kan de dyka upp ngn ändring, så ha koll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0