godmorgon!

Det var nog M's armar som gjorde att jag sov gott.. I natt har jag vaknat tusen ggr, sluta med att jag gick upp vid 8. Börjar inte jobba förrän 11 egentligen.. Men kunde inte vara ligga och vrida mig... Har ngt som gnager i huvudet lite, känns som huvudvärk, men får hoppas att det bara är inbillning.
Igår på väg hem ifrån jobbet, höll jag på att köra på en katt, hade jag gjort de hade jag nog varit tvungen att ta livet av  mig, jag älskar ju katter! Tror det var en katt iafl, men man vet ju aldrig med mig, på lovet hadeju jag och Erika den här konversationen,
Åh kolla Erika ett dött lodjur!
Det var en grävling Moa
Åh jag har aldrig sett en grävling
Har du sett ett lodjur då?
Men nej! ååh jag har sett en grävling (Spenderade sista tiden på åkturen att tänka på detta )


Nej nu ska det blir frulle så de skriker om det!
Havregrynsgröt! yey!!
tagga jobb!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0