förlåt!

Har haft en underbar helg! Känns som jag varit borta ifrån bloggen och uddevalla en vecka eller nått, men det var ju faktiskt sen i lördags bara!

Åkte till M i lördags, super mysigt! Vi tog en sväng in till Lyseskil och åt pizza, sen gick vi och kolla runt lite, härligt! ;) I söndags åkte vi till gbg, A vain season vann ju en del tävling i rock karusellen, så dom fick en buss att fylla med folk, riktigt kul vart det! Dom spelade på brewhouse,  Grymma var dom också, trots att dom inte vann. Vilket jag lätt tycker dom borde gjort! ;)  Bilder + videos kommer ikväll ;)
I morse lämna jag min söta pojkvän :( och åkte vidare för att plocka upp kajsa hos pontan och sen vidare emot erika för kaffe! GOTT! Nu sitter jag och väntar på lektion, och tänker på hur äckligt mycket jag har att göra denna veckan, och hur mycket jag kommer sakna M i Turkiet :( Usch!


Känner starkt för att shoppa upp mina pengar nu, men det får man ju inte göra -.-
Hoppas vi får tillbaka matte proven på lektionen i eftermiddag, shit nervöst!

Skriver mer sen, ska rida idag förresten det var grymt längesen!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0