...

Sitter och tänker lite, (ja det händer faktiskt) och funderar på som vanligt, hur det kommer bli efter studenten, fortfarande skrämmande... Jag skulle självklart inte vilja gå längre på gymnasiet, inte det jag menar, utan mer att jag tycker det är lite läskigt att man inte vet vad som komma skall, förstår ni?
Nu börjar jag bli sjuk igen också, rösten är inte som den skall. Så typiskt mig att när våren kommer, så tror jag det är sommar. Satt ute i linné på altanen förut och lyssnade på musik och bara älskade solen :) ! Om det inte vore för alla påsk saker mamma pyntat huset med så hade jag trott det var sommar ! Vi har inte "firat" påsk på hur många år som helst, men nu är hela huset pyntat, till och med i mitt rum finns det påsk saker, en påskkärring hänger i fönstret och en kyckling i fönstret har jag :) Blev lite snopen när jag kom hem igår natt och en kärring hängde i mitt fönster ^^
Nu sitter jag och väntar på Sandra, det brukar ju bli som blir när vi umgås, vi är nog ingen bra kombo egentligen, den ena är värre än den andre på ett ungefär, många skratt brukar det bli och det är de som räknas.

Ha en trevlig påsk, det ska jag ha!
ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0