:)

Har nyss klivit upp ur sängen, gooooottt!
Spenderade kvällen hos Erika i Brastad, och när kajsa skulle åka så kom ngr till klasskompisar, trevligt! :) Vi satt och tjöta lite, sen åkte vi in till Lyseskil, tycker det är så mysigt där av någon anledning, vi kollade läget lite, och efter ett tag åkte dom hem, då ringde jag M och så åkte vi också hem, efter lite om och men :)
Nu sitter jag och äter frukost och han är i duschen, ska köra honom till Lyseskil igen sen, han ska ju spela ikväll, men jag drar vidare in till Brastad igen och hämtar upp erika, så åker vi till smögen, och taggar inför ikväll! :)
Ska bli grymt roligt, känns toppen att jag också kan hitta på saker även fast jag har häst, så tack A för att du ställer upp! :)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0