bara måste...

tillägga, jag och djur asså...
Ni kanske minns min och Erikas konversation i bilen som jag nämnde för någon dag sen?
"Åh kolla Erika ett dött lodjur!
Det var en grävling Moa
Åh jag har aldrig sett en grävling
Har du sett ett lodjur då?
Men nej! ååh jag har sett en grävling"

Jag och Kajsa hade en liknande idag, jag åkte i min bil och kajsa m.fl i hennes bil. Så plötsligt springer det ut ngt på vägen (Var typ innan tunnlarna i ua) Vi saktar ner och djuret springer över vår väg och sedan över på den andra sidan, jag gasar vidare men tar upp mobilen för att ringa Kajsa och prata om detta underliga som nyss hänt:
SHIT KAJSA! En vaaaaarg!!
VA?!
JA?? Det var en varg!
(suck hörs från Kajsa)
Nej Moa lilla, det var en hund, en schäfer -.-
Ahaaa...

Ni gillar mig ändå, jag vet det! ;)

Kommentarer
Postat av: Bavve amin

Vilken rumpa? HAHAHA :O , tack tack.

2010-04-21 @ 21:48:54
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0