äntligen

Sitter med frukosten, gott! Inte taggad för skola längre, var ju grått och trist ute?
Men vakna med ett leende på läpparna idag iafl, INGA mardrömmar! Jag vakna på samma ställe som jag somna, täckena låg som dom ska, en lugn natt! Skönt! Känner mig mycket mycket utvilad även fast det bara blev ca 6 timmar sömn :)
Idag vet jag inte vad som händer, inget party för min del i vare fall, men om M inte ska gå ut kanske jag kan få pussa lite på honom, det hade ju vart mys! Annars placerar jag mig framför datorn, skönt att jag verkligen hinner med det eftersom A tar Garbo idag, härligt!
Tror ni det funkar med solbrillor ute idag ? kanske inte...
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0