<3

skola & jobb & stall idag, egentligen vill jag ju bara vara med M, åh hatar när tiden inte räcker till! Amanda fråga mig igår, Moa säg en helg vi kan ses? Jag började bläddra i min kalender (som jag aldrig någonsin hade klarat mig utan) och kommer fram till att, jadu amanda helgen efter studenten, hur ser det ut för dig då? Det är sjukt! jag får säga nej till jobb och jag har aldrig tid att rida längre. För när man väl har en ledig eftermiddag känner jag kanske för att just ha en ledig eftermiddag.
Igår var en sån dag, när jag väl kom hem framåt sju, eller vad nu klockan var. Då kände jag bara för att bara ta det lugnt. Inte plugga inte ens kolla på böckerna. Så jag satt och kolla på greys på datorn istället. Och man behöver sånt med för att orka. Jag går upp ca en timme för tidigt, och vad jag gör jag nu? Jag får tid för att ta det lugnt, inte stressa bara sitta och små greja med datorn och dricka kaffe. Det är sånt man värdesätter tider som dessa!
Men ganska surt att jag inte får pussa på min M idag på vår två månaders dag oh allt, attans jobb!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0