'.'*.''-.'*'.''.**

Kommer börja blogga på en ny adress snart, denna kommer finnas kvar men kommer kanske inte vara så aktiv. Den nya bloggen kommer inte stå i mitt namn, utan det kommer vara en anonym blogg, där jag berättar om mig själv och min bakgrund och saker jag gått igenom. Känns som om det fortfarande är lite för privat för att prata ut om allting här, men samtidigt vill jag hjälpa andra och dela med mig av mina erfarenheter och tankar.

Men till en början kommer denna bloggen rulla som vanligt, de är först och främst när den andra bloggen (om den andra bloggen) blir lite större, som jag då kommer fokusera mindre på den här. Känns ju inte som om någon har någon nytta med att läsa mina blogg inlägg nu? Kan ger jag nån ngt skratt nån gång, kanske irriterar en annan.. Men jag har så mycket att dela med mig av. Så känns bättre att dela med  mig av det istället för det här.
Nu har jag mycket och göra,
ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0