-'-'

nervös nervös!
Nu äre nära till turkiet, puuh stress stress ! Nu blire en sista svänga till torp och in handla det som missats, efter det svänger jag in till ljungskile och jobbar. Väl hemma inatt väntar M på mig, mys mys mys! Han har ju spelning i Trollhättan ikväll på Magasin 15, åk och kolla ;) !
I morgon är allt planerat klart, trots att allt fick ändras om igår, pappa köpte ny bil helt plötsligt så vi kunde inte ta hans bil längre, men det löste sig, M är ju räddaren i nöden. Kommer ju kännas ganska trist att gå på planet till härliga turkiet utan honom, men han är iafl världs bäst och kör ner mig :) !
Pappa och mamma bidrar med pengar till resan, trots att jag pronto ville betala allt själv, dom är för söta :)
Nej, dags att göra lite nytta!!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0