snödag :D

Ja idag har det ju varit snökaos i lilla Uddevalla, men vart en mysig dag som mest spenderades med Cicci och Kajsa, Blev en del shopping på torp, skulle handla julklappar men råka bli mer till mig, det krävdes därför en extra runda till torp där mer julklappsshopping blev av :)

Idag gick vi på jullov i skolan och det känns underbart! Äntligen lite ledighet, och chans att koppla av! Har dock en del att plugga på men det fixar jag imorgon.


Detta är vad som inhandlades under dagen


Härlig festkofta från bikbok för 399:-



Svart klänning ifrån H&M för 199:- (min nyårsklänning)


Svartlinné ifrån JC för 149:-


Detta var lite utav dagensshopping, nu ska jag plugga lite, skriver mer sen.

xxxx, M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0