Julen slut för min del!

SÅ!
Då var allt som heter jul slut för min del :) Härligt tycker jag faktikst, längtar grymt mkt till värmen, ska bli väldigt underbart!
Min dag,
Först var jag ju i stallet, mysigt men ändå segt på julafton.. Sen tog jag svängen förbi chrille hämtade upp usb minne som han laddat in masssor av musik som jag kan ha på planet, TACK CHRILLE! Massor av bra musik (jag som beställt de jag vill ha) hehe, så klart de var bra musik :)

Efter det var det hem och duscha och göra sig i ordning, samt plocka undan lite och packa :) Sen vid ett åkte vi till moster, var jätte mysigt! Vi åt en liten lätt lunch, sen var det ju KALLE anka och efter det så gick vi ut på promenad, underbart väder! Ringde även farmor och hon hade kommit hem ifrån Björn så hon mötte upp oss och hängde på oss, mycket mycket trevligt! Väl framme igen stod vi på altanen och eld lite och drack glögg, gottit!

Efter de öppnade vi julklapparna, mysigt! SVi har en lek som kallas julklappsleken, alltid kul!

Sen var det ju dags för middag, herregud säger jag! Nu är jag mätt! Åt inte direkt super mkt, men blev en hel del julmust :D Pappa och Curt blanda ngt som kallades "mumma" skumt men väldigt gott :)

Är super nöjd med mina klappar också :) Och de jag gav bort verkade uppskattat, tur det :)

Grymt bra jul, saknade dock min kusin och farbror, men kanske nästa år :)

Lovade ju bilder, men dom blev alldeles för hemska så dom kmr tyvärr inte upp på bloggen! Sry!

Ikväll blir det inte mkt sömn, alldeles för spänd för det, ska släppa ut hästarna imrn också, och rida en sväng. Hoppas jag hinner det :) Kollar lite halvt som halvt på Sagan om ringen som går på tv, guuud vilka hästar! Underbart vackra!

Hmm... Tror jag packat allt nu.. Puuh, så svårt att veta! Nu ska jag i allafall fixa naglarna, dom är ju "juliga" nu, men röda toppar.. Nu blir det en liten mer sommrigare variant med vita toppar då, och diamanter på :) Vackert! Bilder kmr om jag orkar :)

Ser nu att mina bikinisar ligger slängda i en häg här, tänk om jag skulle glömma dom! :O

Ta hand om er, skriver imrn innan jag sticker!
Hoppas ni haft en riktig trevlig jul!

XXXXXXXXXXX, M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0