förlåt!

Hej!
Jag har visst varit vädligt dålig på att upptadera den här grejen (A)
Hänt en hel del, var ute i fredags.. hehe.. Blev väl både en och två och tre för mycket tror jag..
Men kul hade jag, tack alla för den kvällen :) Igår var det stallet för hela slanten, hur skönt var inte det då? FÖRJÄVLIGT! Frös så jag trodde jag skulle dö :O Plus att jag såg en mus i stallet igen! Jag får panik och det är ngt som Sandra och Jessica finner väldigt roligt! Kan inte förstå varför ? (A)
Så efter ett varmt bad och lite glögg blev jag ngt varmare :)

Idag var jag iväg tidigt och släppte ut dom små busarna, härligt när det är snö tycker jag, blir så mysigt att komma till stallet då :) Garbo är alltid lika mysig på  morgonen, hon ser så busig ut :) Släppte dom i lillhagen (Större än paddocken) men för oss är det lillhagen :) Och de tyckte dom om då kunde dom springa av sig, så Garbo jaga igång dom andra och så bar det av i full kareta!

Sen åkte jag hem åt frukost och satte mig och plugga, började halv tio och är klar nu! *stolt* :)
Så nu har jag också lov, äntligen! Har bara dragit ut på det här pluggandet, usch vad onödigt egentligen!
Men nu ska jag fira jul med farmor, vi ska inte vara med varandra på julafton, så idag ska vi umgås :)

Ha det bra :)

XXXX, M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0