dan före dopparedagen

Mm! Härlig sömn!
Idag var det ju upp tidigt, och till min förvåning var jag pigg :) Härligt!
Imorse var jag på vårdis, det gick bra :) Ännu en salva i samlingen, suck!
Nu väntar jag på Sandra vi ska åka till torp, rolig :) Sen ska jag träffa min älskade kusin, vi ska dela julklappar :)Det ska bli roligt! Sen ska jag försöka till stallet innan det blir mörkt tänkte ta bild på mig och garbo och skicka ut som julhälsningar till mina kära vänner :)

Längtar till värmen nu,doktorn sa att min kropp behövde det. Det tycker jag han har rätt i :)
Skönt att vi åker på fredag, så håll tummarna nu att det inte är snökaos på fredag!

Nu sitter jag och sjunger och väntar på Sandra, " jag sluta nu, allt är katastrof, jag ska aldrig mer förtära alkohol!" La la la!

Nyvaken moa


XXXXX, M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0