Good morning sunshines!

alla glada och positiva! Ni andra kan väl gå och lägga er igen? :)

Svar på tal:
Erika "den inte Retarda!" Dahlberg om Ser att ni tittar in även fast det är ganska så tyst här?:
Haha Du är ju bara sötast i världen gumman! Saknar dig nått så sjukt mkt!! Är ju faktiskt inne i u-a nästan hela veckorna. Skulle du kunna ha tid till en kopp kaffe med mig då?? Är det för mkt begärt? ;) hihi Pöss på Sötaste Moa i världen!! <3
Jo självklart, absolut, no doubt! Klart som fan jag kan! Inte alls för mycket begärt! :) !!!!
Jobbar ju som en idiot nu dock och denna veckan är helt crazy! Men vi planerar in ngt nästa veckan tösen min! I will call you ;) <3



Har ni sovit gott? Det har verkligen jag. Jag och min underbara fantastiska pojkvän hade en lite fight igår, ni vet så som alla har... Vi redde självklart ut allt, men när vi lagt på och jag skulle sova?! Det gick ju inte? Kände bara hur mycket jag suktade efter hans kropp, skulle gjort vad som helst för att få haft han vid min sida då... Men när jag väl somna var jag så himla utmattad, så inatt har jag sovit riktigt tungt.. Och nu hoppas jag dagen går fort. För imorgon kommer min älskling! <3


Gick upp tidigt idag ( även fast jag vet att det är för tidigt ) bara för att hinna vakna ordentligt innan jag sätter mig i bilen och kör mot överby :) Blir ju kanske hel dag på jobbet, om stackars hanna är sjuk :( Så ska förbi maxi en svänga och köpa lite frukt och nån yougurt ;)

Har ni inget bättre för er så kan ni väl ta en svänga förbi Överby? Hitta gärna in i min butik och köp lite grejer vettja ;)

Nej nu blir det mer kaffe, och sen ska jag sminka klart mig! :)

( Har egentligen äckligt mycket att göra idag... Lite smått panik sådär, speciellt om jag måste jobba över )

Bild på skönheten kommer strax!
(mig alltså, vem fan trodde du?!)

Kommentarer
Postat av: Erika!

Japp glöm inte av mig då!!! ;)

2010-09-18 @ 23:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0