VENI, VIDI, VICI - Jag kom, jag såg, jag segrade

Sovit gott? Det har jag! Somna med en gång när jag och älsk la på igår, hann inte ens ställa in timern på min tv :) Så den har stått på hela natten, wuuupsi ! ;)
Ställde klockan idag igen, tycker de är skönt att komma upp i tid så hinner man få gjort en hel del :)

Dagen idag:
Stallet med Linnéa
Göra mig i ordning
Jobbet på VILA
Utekväll med tjejerna!


Visst låter det bra? Det tycker iafl jag ! :) Ska bli mys att rida idag och tjejkvällen längtar jag gärnet efter! :)
Oh vet ni?`Imorgon kommer min älskling! Jag tror jag är lyckligast i världen! :D Snacka om att jag saknar honom! Nu har vi inte setts sen i lördags, så imrn äre ju nästan en vecka! Mm, ska bli så mycket att vara i älsklings famn igen! :D Ska se om jag kan få med honom på en trip till Göteborg också :) ♥
( Saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig, livet är lite tufft ibland. Tro mig jag vet. Ibland ångrar man några av sina beslut. Men då får man försöka tänka tillbaka och komma underfund med varför man gjorde som man gjorde, och oftast brukar det kännas lite bättre då, iafl för mig. )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0