Utsliten...

Kan man älska någon mer?
Tror inte det, Marcus är världs bäst!
Inatt har vi sovit hos Ida på Smögen :) Vi var på en liten hemma fest igår, och sen sov vi över hos Ida. Så himla mysigt, det var trevligt folk och ah, det var en lyckad kväll :) Jag & M är ju vana med lite större sängar, eller ah min säng är ju inte stor men inte jätte liten heller och hans är större än min. Men hos Ida fick vi sova i en mindre säng, inte liten den heller, men mindre än vad vi är vana vid :)

Detta ledde till att vi låg super tätt och mysigt hela natten lång, åååh det är verkligen det bästa jag vet! Tror jag sovit med Marcus i massa nätter nu? Ah.. Jag förstår iafl det svåra med förhållanden nu... Hur i helvete ska jag kunna sova själv inatt? :( Buhuuu.. Och ännu värre? Hur ska jag vakna utan att min älskling pussar på mig? Håll tummarna för att jag kmr ur sängen imrn så jag kan gå och rösta :)


Ett litet kort på mig och Ida också, så söt är hon eller hur ;)

Vakna förresten med feber tror jag.. Usch mådde inge vidare iafl! Men det var jobbet som gällde ändå, och det gick faktiskt ganska bra :) Efter jobbet åkte jag direkt till stallet där jag mötte upp Sandra :) Vi tog en lång tur på över en timme :) Riktigt mysigt var det! Men imorgon blir det paddocken för min del :) Garbo och jag ska träna galopp!
Saknar Marcus, fööör mycket! :(
Natti natti!


Älskar låten,
Regina Spektor - Fidelity

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0