Ojj, ja jag lever!

Ja efter den där fredag morgonen har det hänt mycket, så mycket att jag inte kunnat blogga? Jisses, då har det varit fullt upp :) !
Åkte iafl till jobbet på morgonen där vi hade möte, det gick bra! :) Sålde bra gjorde jag iafl :) Har har nu fått mer ansvar, så jag ansvarar för Funky Foxen ;) GRYMT! hahaha..
Sen var det iväg och vara barnvakt, och efter det så åkte jag till stallet och sen och hämta min pojkvän! Blev en riktig mysfredag och lördag morgon!
På kvällen var jag barnvakt igen, sov över där och var där till tolv, och sen var det vidare mot nästa familj och var barnvakt där med :) Efter det var det stallet som gällde, och en helvetes tur i skogen.. Det gick vilt till vill jag lova, kan informera er om att jag grät och nästan sandra också! Heeelt sjukt var det!
Jag är trött så jäkla trött...
Nej nu ska sminket på och så ska jag ge mig ut i den fina dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0