Nu är det full fart!

Nu bär det av mot skolan.. Usch! Är inte på humör alls på det faktiskt! Känner att allt Christer kommer prata om idag kommer bara låta bla bla bla i mina öron! Tur att jag har så trevliga kamrater där som jag kan ha roligt med :)
Direkt efter plugget sticker jag mot Överby! No no, ingen shopping! Har lovat mig själv att inte köpa ngt mer förrän allt som hänger i garderoben är använt... Inte bra när man rensar ur garderoben och hittar flertal plagg med prislappen kvar.. Aj aj Moa!! Fast vi fick ju iofs in lite söta plagg i butiken igår.. En kanske skulle ta och köpa med sig lite utav det hem.. Kankse (A)
Blir ingen Stockholm nästa helg allt flyttades till oktober, vilket känns ganska bra! Så får man andas ut lite!
Har suttit och spånat lite efter rest resor.. Jag och älsk ska utomlands, så äre bara !!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0