NO MORE!

nej nu äre slut. Fy fan vad slut det är alltså!
på depp inlägg såklart, vad trodde ni? ;)

Ska nog våldgästa min pojkvän redan imorgon eller på tisdag iafl..
För trots att jag jobbar varenda dag nu så måste jag ju ändå få lite sömn, och vad är inte bättre än att ligga och trängas med sin pojvkän? Mackan har la lite svårt att sova när jag sparkar runt som en dåre i sömnen ibland, men jag sover gott iafl (A)
Var heeeelt underbart att rida ut med min pojkvän förut, han red på garbo och jag på eya, super mysig tur hade vi :) & imrn ska jag och sandra ut, då ska de galloperas ! Försöka iafl :)
Måste bara säga, att Marcus är det bästa som har hänt mig !

Svar på tal till Penny ;) :
Blusen som är i ett inlägg längre ner kommer ifrån Vero Moda ;)



Nu ska jag krypa ner i sängen, som jag har mackan flumma sönder i förut... Så den är mer eller mindre kaos just nu ;)
NATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0