Nämnen godmorgon sötnosar!

This is my look today :)
Ser finare ut i verkligheten ;) Nu ska jag strax iväg mot jobbet :)
Ska öppna nämligen :) Håller på att göra om en hel vägg i butiken, jag började med det igår och hann inte riktigt klart igår kväll :) Kommer bli så fint! :) Vi fick in så fina halsdukar igår, MUMMA ! Kom och titta säger jag bara :)
Inget inlägg igår kväll? Nej jag vet.. Jag gick och la mig 19,30 hade sån jävla migrän fy faaaan! Har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv kändes det som igår iafl (A) fick en recept belagd tablett mot migrän och somna, sen när jag vakna när marcus ringde så var huvudvärken borta.. Men nu känner jag tyvärr att den kommer smygande igen.. Aj aj aj!
Köpte nya skor igår förresten visar bild på dem sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0