Mmmmm...

Vakna upp med en varm kropp emot mig och gosiga pussar på axeln och nacken, vet ni hur underbart det är? Inget kan ju liksom gå fel efter man vaknat så?
Marcus är helt underbar att vakna upp med, tror han lärt sig förstå hur jag funkar den där första timmen på morgonen.. Eftersom jag inte ska till skolan så tidigt så ligger jag kvar lite medan mackan gör sig i ordning, sen kommer han in och tar fram det jag ska ha på mig :) Så jag kan klä på mig i den varma sängen! Mmmm! Sen kmr frukost på tal, vilket ja ser är ganska ointressant när jag halv sover, så svarar nej på allt han frågar typ ^^ När jag väl är ur sängen får jag nyponsoppa serverat! ( Helt omöjligt för mig att äta ngt annat så tidigt )
Mmm, perfekta morgonen! Nu ska jag vidare emot stallet! Och snyfta lite över att jag och Marcus inte ses på en hel vecka.. Jäkla jobb!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0