Kan man älska denna helgen mer?

För det första har det inte varit något jobb!! Och bara det är ju ett stort + !! Att vara ledig både lördag och söndag! Det är lyx mina vänner! Ni yngre läsare som går i skolan än, NJUT! Ni vet inte hur det är att vara i vuxenlivet ! Nästa gång jag har en sån här helg är 6-7 november.. November mina vänner! SJUKT!
Sen har ju hela underbara helgen spenderas med min älskling! Efter jobbet i fredags hämta jag min söting på kampen, vi åkte hem till mig och gjorde oss i ordning och sen blev det en liten utgång med hans killkompisar, riktigt trevligt var det! Såg många välbekanta ansikten! Så underbart att kunna gå ut på krogen med sin älsk Men det blev en tidig kväll då vi skulle upp i hyffsad tid i lördags för att håll i er shoppppa! Blev en tripp till Överby eftersom det var BAZAR! För er som inte hänger med så är det REA ! Över hela etage huset, GRYMT ! Sen vidare emot torp och en liten snabbkoll där :) Och vet ni vad vi gjorde sen? Vi bäddade ner oss i sängen och mös resten av dagen och kvällen, det var de bästa på hela helgen, timmarna bara försvinner i Mackis famn :) !! Det blev också väldigt god middag med mina föräldrar :) Och idag bar vi av med mamma och kollade in visningen på Rotviksbro, jätte fint var det såklart! Efter det åkte vi en sväng till stallet och sen bara hem till sängen igen! :)  Mys mys mys mys! Nu längtar jag redan till tisdag då jag får pussa på honom igen! ;)

En bild ifrån fotograferingen älskling var på :)
Bild från i fredags på maackis

Vi är inte så bra på att ta kort när vi dricker, men puss iafl! :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer M.F

Hej! Nu finns det en liten sångvideo på min blogg, inte den bästa men säg gärna vad du tycker! :)

Ha det bra!

2010-10-10 @ 19:18:54
URL: http://jeenniferfant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0