Jeg kalder på dig.

tjabalalalaaaaaa

Vänta lite nu? Stopp här nu va? Hallå?! Stanna... STOPP !
Är söndagen på väg att ta slut? Vart fan tog helgen vägen?  Fy usch blä!

Nu jobbar jag håll i er 19 dagar i sträck.. Två av dagarna är det skola iofs och en av dagarna är jag i Stockholm.
Jag har en liten känsla av att det blir lite mycket nu va..

( Mamma säger att det är så livet är, jobb jobb jobb... Varför i helvete lever man då? efter jag är ledig två dagar efter den 19 dagars perioden jobbar jag fem dagar i sträck igen.. Är det värt det? Jag är inte ung och dum jag förstår att man måste jobba, så mycket är jag med. Men så mycket? Puuh... Varför liksom? )



Har iafl haft en halv lördag och en söndag ledigt. På lördag kväll kom Marcus, vi gick en promenad och efter det somna jag, gött tidigt! Sen vakna vi ganska tidigt i morse också, hur mys är det inte att vakna i någons famn och bli väckt av massa kyssar? Mmmm... Älska ! Efter det stack jag och Macki till stallet, vi var där i flera timmar typ fyra timmar eller något. Vi gav upp idéen om Liseberg, var nog lika bra det eftersom jag shoppat en del nu det sistone...
Efter stallet gav vi oss hemmåt och duscha och sen var det pizza som stod på menyn och sen krypa ner i sängen och där har vi spenderat resten av eftermiddagen och kvällen. Nu har jag nyss vart och lämnat mackan vid bussen... Suck vad tomt det blev? Saknar honom redan. Ska tvinga honom att skicka en jätte söt bild sen, så lägger upp den senare ikväll :) !!




Någon bild på fanskapet (alltså mig) får ni inte idag, look like crap!
Så hajj hajj så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0