Härliga fredag !!

Vet inte riktigt vad det är med den här dagen som gör att jag älskar den? Kanske för det var min pojkvän som väckte mig? Dock genom telefonen -.- Eller kanske för att jag ska på morgon möte? Kanske för att jag skall vara barnvakt? Eller kanske för att min pojkvän kommer sen :) Älskar att vara uppe så här tidigt, Mmmm ! Nu ska jag ju jobba hela dagen, men annars så har man så mycket tid till att göra allt man måste, och det gillas starkt! Efter jobbet igår åkte jag och Sandra till stallet åt en äcklig sallad och sen red vi ut :) FAN vad kul ! :D Älskar att vara i stallet numera! :) På kvällen var det dags att fira farmor! :) Trevligt!! Blev dock lite sent eftersom jag hade mkt och göra här hemma... Men men :) Nej nu ska jag hämta lite mer kaffe och sen bege mig i riktning mot jobbet! :) (Har förresten kommit på att jag har mer kläder än jag har tid att ha på mig)

Kommentarer
Postat av: fowzie

jo men mitt internet cpar fortfarande ^^

2010-09-11 @ 23:58:09
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0