....

Vill lägga mig i någons famn och bara gråta?
Känner ni så ibland?
Som att hela universum är emot en?
Man bara önskar att man kunde låsa in sig?
Eller nej det gör jag inte..
Jag önskar att jag hade massa energi att jag var pigg och kry!
Att jag inte hade bomull i huvudet...
Men vill fortfarande gråta..
Som ett barn bara gråta så man riktigt skakar..
Känna någons hand emot ryggen, tröstande..
Nämen usch vad poetiskt det blev..
Okej
Säger så här istället
Vill ha någon som tycker synd om mig
Som säger att allt kommer bli bra
För det kommer väl bli bra?
Nån gång?

Kommentarer
Postat av: E

sv; tack för tipset! =) ha det bra.

2010-09-13 @ 19:44:04
URL: http://elleneliza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0