äckligt jävla piss trött!!

Nämen var argt det blev helt plötsligt då? :O

Det var inte riktigt mening, är trött efter jobbet, trots att det bara var fyra timmars jobb idag.. Är helt slut i huvudet, den där jävla förkylningen ligger och spökar hela tiden!! Fryser som om jag vore på nordpoolen eller nått, galet äre iafl !

Sitter och lyssnar på min babes band faktiskt, jävligt gött att höra Marcus spela trummor faktiskt, han har ju verkligen talang! Till skillnad från mig som har nolltaktkänsla!
Kolla in deras sida http://www.myspace.com/avainseason, och dom har även spelning i Lyseskil nu på lördag, kolla in sidan för mer info om det ;)
A vain season :)

Nej nu ska jag snart hoppa i ett x antal lager kläder och göra mig redo för stallet, masssor av kläder blir det idag iafl! :) Faktiskt ganska myspys det där :) Gött att inte känna ngn stress idag, ska till stallet och sen bara plugga lite granna :) Duktigt!!
Hoppas ni har en bra dag ni med! :)
Saknar min Marcuus :( ♥
Försöker visa att jag fryser, syns det? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0