SÅ JÄVLA SYND OM ER!

Att ni inte får se hur innihelvte snygg min blus är! Snacka om att jag ska sälja den idag !!
Står & är lite fundersam.. Ska man ta ett par tighta jeans idag till min fluffiga blus eller ska jag köra totalt baggy idag med slappare jeans... Tror jag kör på de bekväma och kör baggy på allt... Det ska ju änna vara gött och leva, eller hur? ;)
Vart ute och gick med Josefine igår med stavar och det var riktigt gött!
Nu blire jobbet nästa och jag planerar ett sälj rekord, jag menar de är ju fredag!? Har ni ngt bättre för er än att shoppa en solstrålande härlig höst dag som denna? - Nej tänkte väl änna detta!!
Jag har en period då jag inte gör mig vacker på bild! Så bjuuuur på den här läckra bild jag knäppte av för nån minut sen, totalt seriös är den. Skåda och njut!


Visst hade det varit jätte roligt med en ego kick nu? JAjamensan! Slänger upp old pics på mig!!






Ska man kanske skaffa pannlugg igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0