riktigt illa

vart riktigt nere nu ett tag, fråga mig inte varför, bara varit det.
Men nu känns det som att det har vänt, efter att jag prata lite med Marcus igår, och fråga mig inte vad han sa, kom väl inte fram till något speciellt, kändes bara lättare efter att pratat lite med honom.
Nu ska jag snart iväg till ucklum, och vet ni vad jag ska göra där? Jag ska träffa en spådam, det ni!
Ska bli riktigt spännande :) Undra vad hon har att säga.
Efter det blir det jobbet, nice! ;)
Linnéa tog Garbo idag, skönt! Så slipper man det iafl, och förresten, pluggandet går åt helvete! Suck!
Aja, får rå plugga ikväll/natt ...
Imorgon är det prov, jag dööööööör ! På torsdag är det jobb ifrån 11.30 till 19.15 ! Och på fredag blire riktigt kul också, ska passa barnen igen och sova över & vem kommer och håller oss sällskap, ju Macki! :) Sen ska helgen spenderas med älskling, massa mys ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0