Nämen, provicerade jag?

Hoppsan hejsan... Lite ilsket det blev på mig nurå! ;)

Kommenterade en storbloggares inlägg, då jag tyckte de hela var patetiskt!

Detta skrev jag;
SORRY! Amir och alla ni andra läsare. Men tycker du har FEL här. Jo, det handlar inte om att lägga två timmar på att göra sig i ordning, det handlar om att vårda sitt yttre. Kollat på den där tjejens videos.. Och hur fräsch är hon? Alla födds inte med fett hår och överviktiga?! Och man kan väl tycka att hon uttrycker sig lite underligt ibland.. Tror de är det som Alexandra syftar på. Och tror inte alls du bryr dig om den där Annika.. Du fick tillfälle att kasta lite skit på Alexandra igen och tog chansen.. Suck.. Sen vad du tycker är sött är ju upp till dig dock då men… hrfm..

Och till Moa som kommenterat längre ned:

Nej självfallet föds man inte med fett hår eller överviktig. Men man föds med olika förutsättningar och anlag. Och senare i livet väljer man olika prioriteringar. Alexandras är stora bröst, stort löshår, fejkad solbränna, fejkade läppar, dyra kläder, sprit och fester, skvaller och stundoms lite plugg. Du tror väl knappast att hon föddes så som hon är heller? Vill hon prioritera det så fine! Men varken hon, du eller någon annan har rätt att klanka ned på andra människors prioriteringar eller val här i livet. Eller hur?

Kasta era hysterikomplex på er själva istället för på andra.
Är det så svårt att bara låta folk vara?

Moas inlägg var lite korkat tycker jag.

Det ÄR inte alla som bryr sig om sitt utseende på samma sätt som vissa bimbos.
Man behöver inte vara mindre värd för det?
O sen så finns det ingen regel på hur man ska prata eller bete sig. Alla gör som de själva vill.

Om det stör så kolla/lyssna inte.

Fint att Amir visar att han bryr sig om andra sådär…

En annan höll iafl med mig ^^

Håller med “Moa”!! Helt rätt.^

Mitt svar tillbaka

HAHAHAHAHA! Asså?! Lite svårt att ta in sanningen? Mitt inlägg längre ner vad deffentivt inte korkat, det var sanningen?
Vad för jobb kommer den människan få?
Kolla på bilden ovanför. Kolla på Paulina..
Är hon översminkad? Nej.
Har hon tupperat håret så det är skit stort? Nej.
Har hon utmanade kläder på sig? Nej.
Krävs inte mkt för att se allmänt fräsch och fin ut för omvärlden. Nej Alexandra föddes inte sån?! Det är ju som sagt hennes val, menar inte att alla ska gå runt stor bystade och flera lager smink. Då har du misstolkat mig. Det jag syftar på är snarare att en dusch och lite allmänbildning är ju en självklarhet i Sverige.
Har inte klankat ner på den här tjejen, aldrig kommenterat hennes blogg eller liknande, sånt gör inte jag. Men kommenterade här, för tycker det är bullshit av Amir… Allt för läsare så att säga…


Samtidigt som dom borde förstått att jag kommenterade som jag gjorde för mer läsare!? ^^ GAAH! Älskar blogg världen man kan ju ha kul som helst! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0