Nagellack & annat stress!

Stress? Ja ni hörde rätt !

Stress är ju det vanliga för mig, så nu stressar jag igen ;) !!
Sminket är på och kläderna utvalda så snart bär det av till jobbet, först ska naglarna målas om bara :) !!
Viktigt att se fin ut när man jobbar i butik :) & tänka sälj sälj och ännu mera sälj! :)

Ikväll efter jobbet ska jag och Josefine, ut och gå med stavar! ;) Polishögskolan här kommer vi! :D
Efter det, så tro det eller ej! Ska jag slänga upp en långt och personligt inlägg här, där ni får veta, vem jag egentligen är och vad jag har upplevt! Tycker jag haft en del motgångar (vilket gjort mig starkare) Dock kan man ju inte jämföra mig med t ex Jackie Ferm, men det är jag bara glad för ;) Så titta in sen igen!


Min kamera & dator och inte varit vänner de senaste dagarna, därför brist på bilder, men det är på gång iafl! ;)
Så slänger upp en gammal bild för att pigga upp er lite! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0