Kan inte beskriva vad du betyder för mig

- det går faktiskt inte, du är det ljusa i mitt liv just nu

Känns som om allt är mörkt och grått och jag är och simmar på havets botten, känner mig ovanligt nere och det går inte över. Det försvinner när jag jobbar, för jag älskar mitt jobb. Det försvinner när jag är med Sandra, hon förstår sig verkligen på mig. Det försvinner när jag är med min älskling.
Känns som om jag tvivlar på allt just nu, verkligen allt. Utan Marcus då, och det skrämmer mig. Vill inte vara så djupt förälskad i någon, för det är jobbigt. Ifall om den personen helt plötsligt skulle försvinna ur ens liv. Vad skulle jag göra då? Det är läskigt hur två personen kan klicka så oerhört bra, hur jag bara känner känslan rätt rätt rätt som jag aldrig känt den förut!
Min kärlek till Marcus är oändlig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0