I wanna love somebody like you ♥

Min Marcus
Haft en myspys eftermiddag/kväll/natt/morgon hos mig älskling :) Har alltid så himla kul med honom, var verkligen på dåligt humör igår, men han pigga snabbt upp mig :) & visst är de det bästa som finns att vakna av att ens älskling pussar en och kramar om en? Det tycker jag iafl ! :)
Men vi var uppe tidigt för han skulle iväg på praktik som börja sju och jag har haft ont hela natten och nästan inte sovit någonting på grund av det, så jag åkte hem, var lika bra :) Och tur var väl det, hade jag sovit bort hela dagen i Mackis säng skulle jag missat den roliga ridturen vi var på idag ! :) Jag är ju så jävla feg, men vi får rida på en travbana, så aja tänkte jag och lät garbo springa av sig lite ;)
Nu ska jag snart åka och lämna in min bil igen, är ni förvånande? Inte jag, äckel citroen..  Nu äre iafl slitage på bromsarna så de är ju inte märkets fel, men även motorlampan lyser ibland... Tur att jag blir ägare till en ny bil snart! :)
Men efter det bär det av mot jobbet, jublar inte direkt idag.. Men blir väl kul när jag är där :)
Och ikväll blir det tv kväll med min kusin, GREYS ANATOMY BÖRJAR IGEN! :D Yeeeeeeeeeey !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0