goodbye sunshines! ♥

Tyvärr, tar jag och tackar för mig
Var hos en spådam igår, och har fått en hel del insikt i mitt liv tack vare den fantastiska människa.
Och nej, det är inget trams inte för fem öre. Hon visste saker som är omöjliga för henne att kunna lista ut, hon satt och prata i en och en halv timme om mig och mitt liv och människorna runt mig, och jag behövde knappt öppna käften. Hon visste vad jag hade för frågor, hon visste mina bekymmer. Hon visste ta mig fan vad min gammel mormor hette och det visste inte ens jag då !
Börjar mitt "nya" liv nu med bättre koll på mig själv och mina mål. Men bloggen skulle hållas lite kort & då känner jag att jag hellre lägger ner den. Bloggen var här i ett syfte, för att spegla mitt liv och nu kommer den inte kunna göra det, och då ser jag ingen vits med det.
Jag tar nya tag och går emot en ljus tid och en positiv framtid, tack gode "gud?!" för det, trorintepågudmenvaskamanskrivadå och nu vet jag vad jag har för syfte på denna jord, hjälpa andra. Det ska jag börja med så fort som möjligt, ska bara se till att läka mig själv först!

Så mina tappra läsare, tack!
Detta är inte det sista ni ser av minsann!

Kommentarer
Postat av: Jennifer M.F

Fint inlägg, det är alltid skönt att få en kick och starta om på nytt!

2010-10-27 @ 20:12:29
URL: http://jeenniferfant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0