Godmorgon!

Ja, idag är det en bra morgon!

Mår lite bättre nu, har fått tillbaka matlusten tror jag :) & ja kissar inte blod längre! GÖTT!
haha.. Men jag bombar ner min kropp med tranbärs dryck ändå, och självklart antibiotika!
Nu ska jag snart åka till jobbet! Klockan är bara 8 men min jävlaäckligacpigasnuskigalånefittbil funkar ju inte så bra, så ja de gäller att vara ute i tid när man ska iväg med den! Igår bestämde den sig för att bara gå i 10/km jag var överlycklig! NOT! Sen när pappa pröva den lite senare gick den fin fint! Så typiskt eller hur!!
Idag är det en kort dag på jobbet vilket är skönt! Blir kanske att åka & pussa på Marcus sen, hade ju varit mysigt! Vi ses ju inte på hela veckan annars.. Sucks!
Men så är de ju tydligen att bli vuxen, och vet ni vad? Jag har bestämt mig för att tycka om att vara det!
Jag har fanimej körkort! Jag har bil! & jag har häst! Jag har flera jävla jobb! & jag är fanimej grym egentligen! Visst att jag har shoppat bort hela min lön sen i sommras och att det nästan är tomt på kontot nu! Men de gör inget för det ramlar in pengar i slutet av månanden igen som gör att jag kan shoppa som en idiot igen om jag vill !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0