FACELOOOOOK!

Sexigt värre? Jo man tackar!

Upp med tuppen idag! Nästan i vare fall! ;)
Stor städning stod på schemat! Efter det en mega stor frukost, mums!
Sen vare plugga som gällde, och efter det stallet!
Nu sitter jag här, snygg som fan & väntar på lunch och sen blir det att åka iväg och jobba.
Nu jävlar ska jag sälja! ;) Igår flöt de på riktigt bra, så alla ni som inte var och shoppa igår, ni kommer idag va? ;) Fått in så äckligt mkt snyggt! Farligt!! Undra hur många påsar som får följa med mig hem (A) (inga eftersom jag är pank! )

Trevlig kväll hos min fina vän Josefine igår, de tackar man för!
Övervägde om jag skulle dricka eller ej, sluta i att jag bestämde mig för att vara nykter & det var väl tur det, för när jag kom hem så fall det mig att, jädrans ja! Jag går ju änna på antibiotka! & det är gott vill jag lova!
Pissar inte blod längre iafl & det är sista dagen idag med dom där pillerna! Så tro det eller ej, men jag är frisk nu! :D
Ikväll kommer min älskling! Sånt gillar vi, det blir mys på hög nivå ! ♥
Ha en förtrevlig dag nu då, det ska bannemej jag ha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0