redan söndag

Nyss vaknat, sovit typ tio timmar... Fortfarande huvudvärk, skumt? Mamma säger att jag sover för mycket, kan man de? Har iafl ätit upp min enorma frukost, Mmm! Det var jätte gott, ska gå och fylla på min kaffe kopp och sen göra mig i ordning för dagen.

Ska göra om min blogg snart, vet att jag prata om det för ett tag sen. Har redan en klar header som Matte gjort, men ska ändra om lite på designen också hade jag tänkt mig.

Pappa fick förresten sålt vår båt igår, vi som haft båt i alla år ska nu klara oss utan... Det värsta är ju att den är såld nu innan den är i vattnet, så jag kommer ju inte få åka med den igen :( Den var iafl grym, men förra sommarn hade jag enligt mig själv mycket viktigare saker för mig, så då hängde jag inte med ut en enda gång, vilket jag ångrar idag! :(

Lätt att vara efterklok, tänk på det.
ciao


Underbar röst har hon ju, grattis!

Kommentarer
Postat av: amanda

klart moa jag hjälper dig:)<3

ah visst de går;)

2010-03-14 @ 14:18:03
URL: http://aamandaajohansson.blogg.se/
Postat av: FANNI

sv; jag tror samma ;D

2010-03-14 @ 17:34:45
URL: http://smellslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0