You got me!

Oj oj!
Blev inte att åka till V&M idag, hade super mycket att göra här hemma, röja upp hjälpa mamma att baka m.m. Men inget utav det blev gjort. Nej för var har jag varit? Stallet... Okej det va inte så farligt, vi flyttade ju bara runt hästarna typ fyra ggr, hagen med kossorna hade varit bäst! Men där sög vattnet så  det funkade inte, men iafl nu går dom i en hyffsat fin hage och det får faktiskt duga! Vatten har dom, mat har dom! Så nu är de dags för party! :)
Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska vara nykter idag igen. Är ju ganska skönt dagen efter, men samtidigt är det ju bara student vecka en gång i livet... Men problemet är ju hur man ska ta sig till och från landbadet.. Så blir nog att jag är jävligt bekväm av mig och tar bilen.
Har filmat hästarna lite idag, så slänger upp det imrn om det hinns med :)
Fick träffa Mias bebis Neo idag också, snacka om söt! Helt underbart söt alltså! :)
Älska vädret
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0