Vilken helg!

Åh, finns inga ord, som vanligt! ;) haha..
Nej men har haft det helt fantastiskt, Lyseskil var ganska kul :)
Men igår, det var toppen ! :) Jag och Marcus var bara hemma, men åh så kul vi hade.
Vet inte vad vi gjort som gjort att vi kom varandra så nära. Kanske vårt serre talk i lördags, men igår var bara flummigt och pussigt :) Det är läskigt hur hårt man kan falla för någon eller hur? ;)
Planerna idag är att åka till stallet först, vilket jag tror jag dissar, orkar inte ta mig ifrån den här stolen just nu -.- Ska passa V&M i eftermiddag men inte så sent, så åker nog till stallet efter det tror jag. Då är man igång liksom :)
Tycker inte om hur jag och älsk jobbar, vi går liksom om varandra "/ Nu har han ju inte så jätte lång tid kvar på jobbet, men jag har ju hela sommaren? Hela sommarn... Och jag ville bli vuxen? Suck suck...
Men när han har grejat klar't med allt han har hemma, så får han flytta in här :)
Nej, om man ska ta upp ett känsligt ämne då?
Göra sig av med Garbo? Eller inte..?
Hon mår i fall ni undrar bra nu, det är jätte skönt. Ska trava lite idag tänkte jag.
Men jag vet inte, jag tappar lusten liksom. Vet inte riktigt hur jag känner.
Det är ett ständigt snurrande objekt i mitt huvud...
Hade gärna åkt tillbaka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0