Vilken dag!

Ja jo, fyllde år idag :)
Har ju jobbat hela dagen, slutade ju hos V&M och dom ligger sött och sover nu :) Dröjer inte länge förrän jag också kryper ner tror jag, upp tidigt imrn och vidare till nästa familj, klockan 08 börjar jag då med.
Idag när jag kom till V&M så blev jag så himla glad, dom hade bakat tårta till mig, kan ni förstå hur glad jag blev?
Jag har inte firat min dag någonting, inget alls. Mängder av gratulationer har jag fått bara, men inga paket eller sång eller tårta. Eller ah, M sjöng vackert för mig i telefonen förut ;)
Så kommer jag hit, trött och allmänt seg, och så möts jag av två solstrålar som är överlyckliga över att se mig!
Det gjorde min dag, helt klart! M var så glad, så glad! Hon släppte mig inte en sekund nästan, världens sötaste två åring! Så höll henne i handen tills hon somna, åååh mys! V&M är mina älsklingar och jag ångrar inte en sekund att jag valde att spendera resten av min födelsedag här, för vad är bättre? Än två små troll som bara är över lycklig för att man kommer och är med dom? Lycklig för att man bara finns och är där med dom. Det är obeskrivligt!
Nu ska jag kolla lite på tvn, sugen på kaffe som bara den! Men då lär jag ju inte somna!
Tack för alla gratulationer!

Kommentarer
Postat av: Sandra!

Vadå gjorde inte ja din dag på gottåblandat dåååå :-(

Haha:-P

Men gud vad sött, du borde ju bli dagis fröken moa!!

2010-06-20 @ 10:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0