Varesgod!

Ursäkta för det fattiga bloggskrivandet ;)
Ringde hovslagarn i morse, så det var bara att slänga sig in i bilen och svisha i stallet, för hon var i närheten :)
Så nu har Garbo skor igen :) Hon har ju gått så illa nu de senaste, så jag hoppas verkligen att hon ska bli bättre nu, hoppas hoppas!
Annars ringer jag veterinär det första jag gör på måndag, så de så!
Det har tatt ungefär hela dagen, sen har jag legat i sängen en stund nu.
Haft världens sämsta natt med host och snor överallt! Uuuääk!
Så när jag vakna i morse kände jag mig kanske lite mindre fräsch kanske :P
Men det var bara att ta en ibumetin och se glad ut, Garbo måste ju vara prio ett :)
Har en liten grej på gång, men ger er mer info om det senare i veckan :)
Nu laddar jag upp för jobb resten av veckan...
Blir släktkalas iafl... Så lite blir jag allt firad, fast egentligen är inte 19 ngt att fira :) Men ändå :) 
Älsk kommer kanske förbi så det ska bli kul :D
Knapra en till ibumetin och städa rummet är mitt mission nu!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hur ofta måste de få nya??

2010-06-16 @ 16:59:55
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0