Vad hände där?

Fick lite brått igår så inga bilder hann tas innan jag skulle åka, skulle ju möta upp ngr från klassen på maxi och köpa lite gottit :) Skeppan var grymt kul igår även fast jag vart nykter, det var ju så mycket folk :)
Vaknade för inte så länge sen av att M ringde, det var väl lika bra det. Vill ju inte sova bort hela dagen inte.

Men jo, lite fundersam. Lite ont i magen. Men jag får väl säga tack till dig. Och sen får jag ta ett beslut om hur jag ska hantera detta. Det ligger nog lite hos mig tror jag. Men inga sura miner här. Studenten om två dagar, endast två få dagar. Så detta ska vara den roligaste tiden i ens liv typ? Så nu ser jag till att den blir det.


Nej nu ska jag klä på mig och åka ut och sätta mig i hagen, det är bland det bästa som finns :)
I eftermiddag ska jag passa V&M :) Och sen ska jag väl till landbadet som alla andra studenter. Om ja orkar, men det får jag la göra då :)
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0