Skippade de där...

Kom på att A har Garbo idag, så det ändrade planerna lite. Blev istället att knippsa av några rabarber i trägårn, ( vi har en, även fast jag bor mitt i stan ) & baka paj. Så nu är den i ungen.
Och när den är klar tänkte jag bege mig ut på en power walk, grymt! :) Är lite fantasillös så vet inte riktigt vart jag vill gå någonstans. Men blir väl härom kring. Mycket roligare när Marcus är här, för då kan man visa saker, typ vi cykla till Bjursjön i torsdags och i fredags cykla vi till 7-eleven. Ah inte för att visa 7-eleven då men, utan mer för att hälsa på min kusin :) Mår lite illa efter bakandet, har ändå inte smakat på ngt utav det. Hmm..

Kommentarer
Postat av: amanda

saknar min moa jätte mycke!<3

2010-06-29 @ 10:10:06
URL: http://aamandaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0