sjuk sjuk sjuk, du måste va sjuk!

Jag är sjuk
Garbo är sjuk...
Hon kan knappt gå..
Sen har hennes lesbiska flickvän Eya sparkat henne
så hon har ett äckligt sår
Det är synd om Garbo
& lite synd om mig
feber känns de som igen
halsont

Ja, ett tycka synd om mig inlägg helt enkelt
Saknar min pojkvän, så duper super mycket.
Nu kryper jag ner i sängen
& har inte bestämt mig för vilket datum jag tänker kliva ur den
Blir ju imrn.. Jag har ju häst. En häst som har jätte ont :( Inget man kan ta ledig ifrån..
Nu slocknar jag, godnatt!
Nämnde jag att jag saknar M ? Jag saknar honom ngt fruktansvärt!
Tycker han ska vara här och pussa på mig nu :(
Just det, fyller tydligen år på lördag.. 19 år. Shit vart tog de året vägen?
Känns inte kul att fylla år. Ska inte ens fira det. Jobbar exakt hela dagen på min födelsedag, tre olika jobb...
Ja det är tufft ibland. Blir väl middag med mammi, pappi och M dagen innan eller nått.
Nej sängen var det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0