Sååå! Back to track!

Nu kör vi!
BLOGGA SOM BARA DEN NU! :D
Blilder och så visar jag sen, har så mycket att göra nu. Men tänkte iafl ge er lite info om dom senaste fantastiska dagarna ! :)
Onsdag vilken natt! Sov kanske två timmar, nerverna var på hel spänd, tycker riktigt synd om M ! Jag låg och vred och vände på mig en stup i kvarten!
Torsdag upp tidigt och gjorde mig student fräsch! Vid halv åtta kom klassen och vi startade upp med champang och lite jordgubbar m.m. :) Sen knallde vi ner till bussen, tur att buss chauffören var så käck, för vi var allt annat än tysta kan jag ju lova ;)
I skolan hade vi lite mys med Pia, sjöng en hel del och tog även klasskort, det var mycket trevligt :)
Lunchen var också kul, roligt att Greger och Skårre fick stipendium :D Efter det gick vi till Agnebergs hallen och bjöds på en fantastisk show! Vilken stämning det var där inne alltså, helt underbart! :)
Sen var det bara att gå till klass rummet igen för att invänta signal att gå ut :D
Och det var ngt av det roligaste jag har varit med om :D Grymt vare! ;)
Efter det går inte riktigt att beskriva, ett stort lyckorus var det iafl ;)
Släkt kalaset var super mysigt! :) Och trägårn rocka! :D Träffade mina sötnosar ija och josse! :D Love them!
Fredagen var jag kanske seg när jag vakna ^^ Men M var faktiskt snäppet värre än jag ;) haha!
Låg och sov till ett, då mamma kom in och väckte oss, det var dags att städa flaket -.- suck! Men det gick ändå hyffsat bra ;)
Efter det kom Matte och vi gjorde oss i ordning, M och jag tog bilen och Matte dumpa vi i stan ;) Efter det plockade vi upp söta Erika pika i Hallinden och drog oss mot Smögen! WOW!
Vilken kväll säger jag bara! Cecilia, Erika, Josefine, ni gjorde min kväll! :D Sen hade jag ju världens bästa pojkvän som körde hem oss ;) Helt fantastisk kväll!
Lördag jag mådde mindre bra, men vi åkte ändå till överby som jag nämnde igår, sen in till vbg, det var verkligen jätte kul! :D
idag då, har varit och passat småttingarna, super härligt :D Nu ska jag ge mig ut mot stallet och pussa på min häst! :D  Sen blir det städa, städa och ännu mer städa! Rummet, bilen och kontoret!
Nu börjar livet!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0