Så mycket falskhet klarar jag mig utan!


Finner inga ord, som vanligt. Vad sägs som att provicera? Det sägs ju att det är bra för bloggen? Att kasta skit på andra? Lockar läsare tydligen... Men nej, jag är inte sån. Jag är arg, arg så jag kokar nästan. Men varför ska jag vara det? Det är ju inte ens värt att lägga energi på det? Hur kunde jag för ett kort ögonblick lägga så mycket energi på det? Jo, jag trodde det gick att rädda. Trodde att om jag sa ifrån så kanske de hände något. Erkänner plats och tid var kanske inte bästa stället. Men det var droppen just då. Det är lätt att vara efterklok. Men ja lovar er, tänker inte släppa någon så nära igen. Aldrig. Först trodde jag att de berodde på att vi var så lika, men det visade sig att jag inte har något gemensamt med den personen, inte alls. Jo kanske, som nån sa under student talet, vi har gymnasie tiden gemensam, vi har gått igenom Uddevallas gymnasie utbildning under tre år tillsammans, men sen slutar det nog där.


Kommentarer
Postat av: Beth

Goaste goaste Moa du är så mycket mer än alla andra glöm aldrig det. Det är inte mödan värd att lägga negativ energi på människor som bara suger. Tänk framåt och på allt som väntar på dig DU ÄR BÄST tycker så mycket om dig gumman. Hoppas vi kan få i hop det och ses snart. Kramar till dig och en massa positiv energi <3 <3 <3

2010-06-07 @ 06:09:25
Postat av: jw

jag står alltid vid din sida! <3

2010-06-07 @ 20:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0